Főbb funkciók almenü
Főbb funkciók almenü menüpontjairól röviden:

Itt található a Feladatok menüpont , ahol megtekinthető minden társasháznál létrehozott feladat. Itt van lehetőség új feladatok létrehozására, ezek módosítására és a meglévő feladatokban történt változások vezetésére. (Lásd bővebben a Feladatok fejezetet.)

A Társasházak menüpont ad lehetőséget, hogy áttekintsék a felhasználók a kezelt társasházaikat. Új társasházakat hozzanak létre a szoftverben, vagy módosítsák a már meglévők adatait. Admin, Munkatárs, Munkatárs PRO szerepkörrel rendelkező felhasználók férhetnek hozzá a menüponthoz. (lásd Társasházak kezelése fejezetet.)

A Személyek menüpontban lehetséges új személyek létrehozása és meglévő személyek adatainak módosítása. Egy személy létrehozása elengedhetetlen, ha új felhasználót szeretne regisztrálni a rendszerbe. A regisztráció folyamata alatt a regisztrált email címet a szoftver összepárosítja a már létező személynél megadott email címmel. Admin, Munkatárs, Munkatárs PRO szerepkörrel rendelkező felhasználók férhetnek hozzá a menüponthoz.
(Lásd a Személy létrehozása és a Személy megjelenítése, módosítása, törlése fejezeteket)

A Vállalkozások menüpontban van lehetőség a szolgáltatói vállalkozások létrehozására és szerkesztésére, mint például lift karbantartó, portaszolgálat, gondnokság, műszaki ellenőr, kertész, stb. Ezeket a vállalkozásokat később lesz lehetőség hozzárendelni azokhoz a feladatokhoz, amelyekben érintettek. A létrehozott Vállalkozásokhoz pedig létrehozott Személyek rendelhetőek. Például a társasházban dolgozó gondnokság létrehozható Vállalkozásként, majd a gondnokság dolgozói Személyként összeköthetőek a Vállalkozással. A feladatokon belül a vállalkozásoknak árajánlatkérést is lehet küldeni, melyre a vállalkozások beküldhetik az ajánlatukat, s ezek csatolódnak a feladathoz is. Admin, Munkatárs, Munkatárs PRO szerepkörrel rendelkező felhasználók férhetnek hozzá a menüponthoz. (Lásd a Cégek kezelése fejezetet)