Vállalkozások kezelése a rendszerben
A rendszerben lehetőség van arra, hogy létrehozzuk azokat a (szolgáltatói) Vállalkozásokat (cégeket), mellyel az előfizető (társasházkezelő) valamilyen formában kapcsolatban áll. Például lift karbantartó, portaszolgálat, gondnokság, műszaki ellenőr, kertész, takarító, biztosító stb, de egy Vállalkozás lehet tulajdonosa is egy ingatlannak. Ezeket a Vállalkozásokat hozzá tudjuk majd rendelni, azokhoz a feladatokhoz, amelyekben érintettek, vagy ahhoz a lakáshoz, amelyikben tulajdonos. A létrehozott Vállalkozásokhoz pedig a vállalkozással valamilyen jogviszonyban álló személyeket is hozzá tudunk kapcsolni. Pl. ügyvezető, kapcsolattartó, alkalmazott, pénzügyes stb. (Ezeket a személyeket létre kell hozni előbb a rendszerben a Személyek menüpontban. Lásd Személy létrehozása fejezetet.).
Például a társasházban dolgozó gondnokság létrehozható Vállalkozásként, majd a gondnokság dolgozói Személyként összeköthetőek a Vállalkozással. Admin, Munkatárs, Munkatárs PRO szerepkörrel rendelkező felhasználók férhetnek hozzá a menüponthoz. (Lásd Szerepkörök, Jogosultságok fejezetet.)
Az egyes vállalkozásoknak a feladatokon belül közvetlenül árajánlatkérést is tudunk kiküldeni, melyekről a vállalkozások értesítést kapnak. Az e-mailben elhelyezett linkre kattintva benyújthatják az árajánlatukat, mely csatolódik közvetlenül a feladathoz. Erről lásd bővebben az Árajánlatok kérése fejezetet.
A következő lépés a Vállalkozás létrehozása, lásd azt a fejezetet.