Társasház felvitele és adatok rögzítése eHáz szinkronizáció nélkül
Új társasház felvételére a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználó számára van lehetőség, az oldalsó menüszalag Új Társasház menüpontra való kattintással.

Ekkor az Új társasház létrehozása felület jelenik meg.
Új társasház felvételénél a következő adatok rögzítésére van lehetőség:
- Alapadatok (név, cím, azonosítók)
- Banki adatok
- Épületre vonatkozó alap-, és műszaki adatok
- Kapcsolattartási információk
- Felelős kijelölése
- Helyettesítő megadása
- Értesítési csoport beállítása
Kötelezően kitöltendő mezők:
- Előtag - a társasház nevének rövidítése: ide egy pár karakterből álló rövidítést kell megadni, mert mobil nézetben ez fog megjelenni a feladat nézetben. (Pl. Metrodom Park B - MPB) Illetve az albetétek előtagja is ez lesz. (pl. Metrodom Park B - A lph - 1. Emelt 5-ös lakás = MPB-A105) Minden területnek lesz előtagja.
- Név - a társasház neve
- Kezelésének kezdő dátuma
- Helyrajzi szám
A társasház létrehozása a lap alján az Új lakópark létrehozása gomb megnyomásával történik. Amennyiben a kötelező mezők közül valamelyik nem került kitöltésre, addig nem lehet elmenteni az adatokat. A rendszer pirossal jelzi, hogy mely mező(k) kitöltése szükséges még. Ha létrehozta a társasházat, akkor a Terület létrehozásával folytassa, hogy épületet, emeletet, lépcsőházat és ingatlant adjon hozzá. Lásd a Terület létrehozása fejezetet.

A Kezelési adatok rész kitöltéséhez lásd bővebben a Felelős, helyettesítő és értesítési csoportok fejezetet.