Előfizető létrehozása
A rendszerben az új előfizetés és az első, admin felhasználó létrehozását az ügyfélszolgálat végzi el. Ehhez az előfizetéshez hozzárendelhetők személyek, akik felhasználóként a későbbiekben különböző jogosultságokat kaphatnak, melyet már az admin felhasználó hoz létre.
Alapesetben az előfizetés az, amely a társasházakhoz kapcsolódó szolgáltatásokat fizeti. Ugyanakkor beállítható az is, hogy egy adott társasház saját maga legyen a számlázási kötelezett. Ilyenkor a rendszer a megjelölt társasház nevére állítja ki a számlát, ezen igényt az ügyfélszolgálatnak kell jelezni, ezt a felhasználó nem tudja maga beállítani.
A szoftverben minden előfizetéshez hozzárendelhetők személyek. A személyekhez felhasználói fiók tartozik, amelyet e-mail cím alapján lehet létrehozni. (Lásd személy létrehozása fejezet.) Amennyiben egy felhasználó már regisztrált a rendszerben, és ugyanazzal az e-mail címmel egy másik előfizetéshez is hozzárendeljük (abban az előfizetésben is előbb létre kell hozni számára a személyt), a rendszer automatikusan létrehozza számára a felhasználói jogosultságot annál az előfizetésnél is.
Ez praktikusan azt jelenti, hogy ugyanaz a személy több előfizetéshez is kapcsolódhat, anélkül hogy új fiókot kellene létrehozni. Így például egy társasházkezelő, aki több előfizetést kezel, könnyen válthat egyik előfizetői környezetből a másikba. Több előfizetés csak abban az esetben lehet indokolt, ha a társasházkezelő teljesen elkülönítetten szeretné kezelni egyes társasházait (azok csoportját), hogy a munkatársai egyáltalán ne lássák a másik előfizetéshez tartozó társasházakat, s azokhoz tartozó feladatokat, albetéteket stb. A bal oldali menü legalján a nevére kattintva, feljön a választó ablak, hogy melyik előfizetésben van (mellette pipa jelzi) és egy másikra kattintva átlép oda.
A felhasználó a bejelentkezést követően mindig csak az adott előfizetéshez tartozó társasházakat látja, és az ott beállított jogosultsága szerint tud dolgozni abban a cégben. Amennyiben több előfizetésnél is felhasználói jogosultsága van, a rendszerben váltani tud az előfizetések között. A váltás során mindig csak azok a társasházak jelennek meg számára, amelyek az adott cégben vannak rögzítve.
Lásd a következő fejezetet: Személy létrehozása