Társasház felvitele eHáz szinkronizációval

Új társasházat lehet felvenni a rendszerbe az eHáz-zal történő szinkronizálással.

Erre csak admin jogosultsággal rendelkező felhasználónak van lehetősége, az oldalsó főmenü eHáz kapcsolat gomb megnyomásával.

A szinkronizációval létrejött Társasházak adatai megegyeznek az eHázban felvitt adatokkal, azok a TSH Manager rendszerben nem is módosíthatóak. Módosítani csak az eHáz rendszerben lehet, amely adatszinkronizációval automatikusan frissül a TSH Managerben is.


A Társasháznál a Kezelési adatok rész kitölthető és módosítható. (Felelős, helyettes, értesítési csoport, szerepkörök stb.)

Az eHÁZ kapcsolattal létrejött Társasházak kis eHÁZ ikonnal vannak jelölve a Társasház listában a Társasház neve mellett.

Az eHÁZ szinkronizációval kapcsolatos tudnivalókat lásd eHÁZ SZINKRONIZÁCIÓ fejezetet


Társasház adatlapjának megjelenítése


A Társasház adatlapjának megjelenítéshez az oldalsó menü Társasház menüpontjára kell kattintani.

Ezután jobb oldalon megjelenik a Társasházak listája.

A Társasház neve mellett jobbra a sor végén a Papírlap gombra  kattintva megjelennek a Társasház adatai.

Megjelenítési nézetben csak a különböző, a társasházhoz rendelt szerepkörök/jogosultságok (gondnok, takarító, SZB stb.) szerkeszthetők a Kezelési adatok résznél a Hozzáadás gombbal.

Szükség esetén itt törölhetőek is a megadott jogosultságok.

Jogosultságokról, szerepkörökről bővebben lásd Társasházhoz kötött jogosultságok, szerepkörök  fejezetet.