Felhasználói értesítések

A felhasználók különböző értesítési módokat (email, alkalmazás, push) állíthatnak be maguknak a felhasználói fiókjukban (lásd felhasználói fiók megjelenítése). Alapesetben minden változásról, minden értesítési mód be van állítva.

Számítógépen a weboldal jobb felső sarkában is jelöli a feladatokban bekövetkezett változásokat a csengő ikon

segítségével, ahol a piros karikában lévő szám mutatja, hogy hány változás történt a felhasználót érintő feladatoknál.

Ha a csengő ikonra kattintunk és a megjelenő ablakban jobb oldalt felül az Összes megtekintése gombra kattintunk, akkor teljes képernyőn listázva is megnézhetjük az értesítéseinket. Az olvasatlan üzenetek sötétebb háttérszínnel vannak jelölve, illetve az ÚJ felirat is látható a sor végén. Az ablak jobb felső sarkában az Összes olvasottnak jelölése gomb megnyomásával mindegyik értesítést olvasott állapotba lehet tenni. Ha rákattintunk az értesítésre, akkor az elvisz az adott feladathoz, ahonnan az értesítés jött.

Az e-mailben, vagy push üzenetben érkezett értesítésekre is rákattintva elvisz az alkalmazásban az adott feladathoz. Ehhez fontos, hogy be legyünk jelentkezve a rendszerbe, különben a bejelentkezési oldal jelenik csak meg.

Mobiltelefonos operációs rendszeren mobil készüléktől függően az alkalmazás ikonja melletti szám mutatja a felhasználó cégeinek összes feladatát.

Azt, hogy ki miről kapjon értesítést a következőképpen lehet beállítani: Lásd az  Értesítési MÓD beállítások (email/push/alkalmazás) fejezetet.