Több társasházhoz és/vagy előfizetéshez kapcsolódó felhasználók
A rendszer lehetővé teszi, hogy ugyanaz a személy több társasházhoz, sőt több különböző előfizetéshez is hozzá legyen rendelve. Példák:
● Gondnok esete
Egy gondnok több társasházban is dolgozhat. Amennyiben ezek egy előfizetéshez tartoznak, a rendszerben beállítható, hogy a gondnok felhasználói fiókján keresztül csak azokhoz a társasházakhoz férjen hozzá, amelyekhez tényleges feladata van. Így például, ha egy közös képviselet tíz társasházat kezel, de a gondnok csak háromban végez munkát, akkor a gondnok belépve kizárólag ezt a három társasházat fogja látni.
● Több előfizetéshez kapcsolódás
Előfordulhat, hogy ugyanaz a gondnok más közös képviselőnek (s ezáltal más Előfizetésben) is dolgozik. Ebben az esetben a felhasználó ugyanazzal az e-mail címmel több előfizetéshez is hozzákapcsolható. A rendszer külön kezeli a gondnok jogosultságait, így amikor belép, a felület bal alsó részén a nevére kattintva előfizetést tud váltani. Váltáskor mindig csak az adott előfizetéshez tartozó társasházak látszanak, azon belül is kizárólag azok, amelyekhez a gondnok hozzá van rendelve.
● Takarító vagy külső szolgáltató esete
Egy takarító több társasházban, esetleg több előfizetőnél is dolgozhat. A programban bármelyik előfizetés hozzárendelheti őt ahhoz a társasházhoz, ahol feladatot lát el. Ha egy felhasználó több előfizetéshez van hozzárendelve, akkor az előfizetések között egyszerűen tud váltani, mindegyiknél csak a számára kijelölt társasházakhoz való hozzáféréssel.